Terms & Conditions

شروط وأحكام الاشتراك الشهري

 

.المبلغ الذي يتم دفعه مقابل عقد الاشتراك غير قابل للاسترجاع  -

.عند إستلام وجبة بطريقه خاطئة من الإدارة ، سيتم تعويض المشترك بيوم إضافى دون دفع اى مبلغ  -

.يجب سداد المبلغ بالكامل عند توقيع العقد أو تجديد الإشتراك قبل البدء من تسليم الوجبات  -

.يتم تسليم جميع الوجبات الخاصه بك فى وقت واحد  -

.مدة الاشتراك الشهري هي 24 يوم ( 6 أيام / بالاسبوع , من السبت – الخميس ) ماعدا الجمعة  -

يبدأ التوصيل اليومي من الساعة الـ 7 صباحاً و حتى الـ 2 مساءً , و يختلف تبعاً لجدول السائق , علما  -

.بأن وقت التوصيل غير محدد أو ثابت   

.سيتم الإتصال أو الإشعار برسالة نصية عند وصول السائق الى الموقع  -

.الإداة غير مسؤولة عن صلاحية الطعام بعد إستلامه بساعتين من وقت التسليم أو الإشعار  -

يرجى العلم بأن المشترك سوف يستلم عند الإشتراك حقيبة واحدة للطعام وسيتم دفع 250 درهم كتأمين  -

.وسيتم إسترداد المبلغ مع نهاية الاشتراك في حال التأكد من سلامة حقيبة الطعام,   

.برنامج الوجبات الغذائية ثابت وغير قابل للتغير  -

عند توقيع العقد يجب على المشترك إبلاغنا إن كان يعاني من أي نوع من الحساسية , لتجنبنا لأي  -

.أعراض جانبية   

في حال الرغبة بتجميد الاشتراك يجب إبلاغ الإدارة قبل 48 ساعة ، ومن الإمكان إيقاف الوجبات من  -

يوم كحد أقصى بما لا يزيد عن مرتين خلال الإشتراك , وعند تجميد الإشتراك اكثر من   

.مرتين سيتم دفع 100 درهم لكل تجميد   

جميع الوجبات التي يتم تسليمها صالحة لمدة 24 ساعة , شرط الإحتفاظ بها مبردة ويتحمل المشترك  -

.مسئولية ترك حقيبة الطعام وفساده   

عند تغيير عنوان الإستلام يجب إبلاغ الإدارة خلال أوقات الدوام من ( 9 صباحاً – 4 مساءً ) في حال  -

تغيير عنوان الموقع من منطقة لآخرى خلال الاشتراك يجب دفع مبلغ اضافي وهو 50 درهم لكل   

.تغيير نظيراً للخدمات   

يحق للإدارة تغيير وتعديل الشروط و الأحكام المذكورة وسيتم ابلاغ جميع المشتركين عن اي بند جديد  -

.في اللائحة   

.على المشترك توفير رقم الواتساب خلال فتره الإشتراك لضمان تقديم افضل الخدمات  -

.يجب عند استلام المشترك حقيبة الطعام عليه بتسليم الحقيبة السابقة  -

فى حال عدم تسليم الحقيبتان سيتم تسليم الوجبات في صناديق ورقية وسيتم أخذ إجراءات سحب التامين  -

.فى حال عدم استرجاع الحقائب خلال 5 ايام عمل من إنتهاء الإشتراك   

Monthly Subscription Term and Conditions

  • The amount paid for monthly subscriptions are non-refundable.
  • In the event of any mistake made by ZEROFAT pertaining to any meal; one day will be added to the subscriptions at no extra cost. No monetary refund shall be made as such.
  • The payment, contract signing, renewal shall be made  prior to receiving of your meals.
  • You will receive all your meals at once.
  • Monthly subscriptions are for a fixed period of 24 days (6 days per week, Saturday – Thursday)
  • Delivery timings for the monthly subscription with ZEROFAT shall be from 7 am – 2 pm and might vary on a daily basis in accordance with our driver route, please note that delivery timings will not be fixed.
  • You will receive a call and a text message when the driver arrives at your location.
  • All food is to be refrigerated if not consumed after delivery. ZEROFAT is not responsible for the validity of food after two hours from delivery time.
  • Each subscriber will be given 1 chiller bag, an amount of 250AED shall be paid as a deposit. The amount is refundable only when the bag is retained in the same condition as received.
  • The meal prep subscription menu is fixed and can’t be changed.
  • Subscriber should mention his/her allergy reactions to ZEROFAT before subscribing to any meal plan. ZEROFAT is not responsible for any allergy reactions that are not mentioned beforehand.
  • Freezing period range is from 1-14 days as a maximum period with no more than twice during the subscription. If the freezing period surpassed its limit, 100 AED will be added as an extra charge.
  • All meals are to be consumed on the day of delivery or within 24 hours of delivery.
  • Any change in delivery location shall be made through ZEROFAT office and not directly with the driver, these changes are to be made during office hours (9 am –4 pm). 50AED charges will be applicable for every change.
  • Any changes made to your location carry a notice of 48 hours.
  • ZEROFAT have the right to change and amend the above-mentioned terms and conditions and all participants will be notified in the event of any change.
  • The subscriber shall provide a valid WhatsApp number during the subscription to ensure providing the best service.   
  • The subscriber shall provide the driver with the previous chiller bag to receive the new one.
  • In case the subscriber did not return 2 chiller bags, he will receive his meals in paper bags and if the chiller bags are not returned after the subscription ends by 5 working days, the deposit will not be refunded.